Kefy Tangle Teezer

23.03.2013 12:44

 

Kefy Tangle Teezer, Čarovný kvetináčik a Compact Styler


Najprv mi dovoľte, aby som vám poďakovala za úžasnú odozvu na giveaway, ktorú som vôbec nečakala (rozhodne nie tak masívne :-)). Najradšej by som vás obdarovala všetky: D
To ale bohužiaľ nejde a tak som teraz sama veľa zvedavá, kto nakoniec balíček získa. Čo sa týka krému na ruky, mám momentálne asi 3 favoritov, takže nakoniec medzi nimi asi taky nechám rozhodnú random, aby to bolo fér ...
 
 
Dneska sa spolu pozrieme na kefy Tangle Teezer, ktoré mi včera ráno priniesol manžel z kamenného obchodíku eshopu www.awa-shop.cz | www.awa-shop.sk
Priniesol mi ešte jednu drobnosť, ktorú mi chcel urobiť radosť (čo sa mi bohužiaľ tak úplne nepodarilo), ale o tom zasa niekedy nabudúce ...
 
Ku kúpe kief, o ktorých som už toľkokrát čítala, naposledy u S., ma postrčil hlavne náš každoranní rituál rozčesávanie vláskov, pri ktorom sa Princezná koľkokrát zvíjala a naťahovala, až mi jej bolo úprimne ľúto. Po prečítaní radu pozitívnych recenzií, som usúdila, že kúpi rozhodne nič nepokazím, prinajhoršom to bude kefa ako každý iný, hlavne že bude použiteľný: D
 
Kefy som rovno objednala dva a to ružový Kouzelný kvetináčik (Princezná ho hneď prekrstili na Kytiju) a čierny Compact Styler pre mamičku do kabelky;-)
 

 

 
 
 
Pár fotek „Kytijy“
 
 
Pár obrázků Compactu TANGLE TEEZER:
 
 
Niekto môže namietnuť, že je kytička infantilným gýčom a asi by som si to skôr myslela taky, ale som rada, že je Princezná spokojná a čo je hlavné, česanie sa pre ňu stalo radosťou. Dnes sme vlásky česali niekoľkokrát a Princezná z toho má obrovskú radosť, po bolestnom syčanie už nie je ani stopy :-)
 
Ja si z možných farebných variantov vybrala čierny kompakt práve preto, že mám rada jednoduchosť a čierne zaoblené krivky na mňa pôsobí elegantným dojmom. Trochu ma prekvapilo, ako je kefa malý. Nie že by to nejako vadilo, vlastne je akurát do ruky, väčšie už by sa horšie držal, ale kto vie prečo, som čakala, že bude väčší. Každopádne môžem potvrdiť, že legendy o ňom neklamali. Poradí si aj so zacuchanými vlasy a nebudem vás tu opíjať rožkom, ako že to ani trochu nezatahá, alebo že vám nevypadne ani vlások, ale ťahanie je naozaj minimálny a počet vypadnutých vlasov asi tak desatinová oproti normálnemu kefami. Za seba som s oboma kefami moc spokojná.
 
Poslednou dobou si pri každom česaní a umývaní vlasov hovorím, že ak to tak pôjde ďalej, tak za chvíľu budem úplne ples, ale niečo mi hovorí, že keď som teraz zmenila kefa na vlasy, podarí sa mi to o nejakú tú chvíľu pozdržať: D
 
Ako sa kefy páči vám? Pripadá vám kytička úchylný? :-) Máte doma nejaký Tangle Teezer?
zdroj: spokojná klientka Mi-Isha