GW Chlorella a Ječmen

21.10.2013 20:02

Moja skúsenosť s jačmeňom a chlorelou Green Ways


Pravda je taká , že nie som typ človeka , ktorý by často bol nemocný . Mala som " len " astma a to som zvládla pomocou homeopatík , lebo o zelených potravinách som vtedy ešte nevedela . Od doby , kedy užívam ja aj celá moja rodina zelené potraviny , sa cítime skvele . Ja som menej unavená , výkonnejšie , nemám chuť na potraviny , ktoré mi nerobia dobre . Takmer mi nechutí alkohol . V období viróz si dávam vyššiu dávku chlorelly ( cca 60 tabliet denne ) a pozorujem na sebe , že účinkuje . Potvrdilo sa mi tiež , že pri zranení kože je chlorella nezastupiteľná . Keď si ju rozdrvím na ranu , oveľa lepšie sa zranené miesto hojí a rýchlejšie prestane krvácať . Synovi sa zlepšila pleť a druhému ( na vozíčku ) sa upravilo vyprázdňovanie aj cez to , že črevná peristaltika nefunguje , ako má . Môj muž si pochvaľuje , že v 52 rokoch ubehne na futbale ďaleko viac než jeho mladší kolegovia a celkovo sa cíti skvele . Všimla som si tiež , že v lete omnoho lepšie znášam pobyt na slniečku a prvýkrát som neriešila alergiu zo slniečka .
Najsilnejší vplyv má jačmeň GW na môjho 82 ročného otca , ktorý prekonal vážnu operáciu srdca v apríli tohto roka . Jačmeň prijal ako dar od dcéry , ale neveril mu . Jačmeň piť začal a už po pár dňoch mal silu chodiť von na prechádzky , do záhrady a momentálne si jačmeň nemôže vynachváliť , pretože vďaka nemu robí veci , ktoré nerobil už 15 rokov . O jačmeň si teraz sám hovorí .
Najväčšiu radosť mi robia ľudia , ktorí si kúpia jačmeň , majú zdravotné problémy - dnu , artrózu , migrény , lupienku atď atď a po čase pravidelného užívania vám zavolajú , že sú bez liekov . A toto si nekúpite ! 

                                                                     

Zdroj: andy Timková

Zelené potraviny | Green foods

Ječmen Fresh 250g

Chlorella Fresh 250g

Ječmen | Chlorella | Spirulina | Zelené potraviny | Superpotraviny | Maca | Rakytník řešetlákový | Arónie | Hlíva ústřičná | CHIA semínka | Panenský kokosový olej | Granátové jablko | Aloe vera | ACAI | pro vegetariány | Zelená káva | Chlorella centrum | Zdravější život | Fresh | Wolfberry | Salvia Paradise